top of page

10 Σημάδια ότι Ένας Υποψήφιος Διαθέτει Εξαιρετικές Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών


10 Σημάδια ότι Ένας Υποψήφιος Διαθέτει Εξαιρετικές Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών

10 Σημάδια ότι Ένας Υποψήφιος Διαθέτει Εξαιρετικές Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών


Σκέφτεσαι να προσλάβεις νέο προσωπικό και θέλεις να βεβαιωθείς ότι ο υποψήφιος που έχεις μπροστά σου ξέρει τι σημαίνει πραγματικά «εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών»; Δεν αρκεί να σου πει απλά «έχω εμπειρία στην εξυπηρέτηση» – πρέπει να το δεις στην πράξη! Πώς θα το καταλάβεις; Δες παρακάτω 10 σημάδια που θα σου δείξουν αν έχεις απέναντί σου έναν υποψήφιο με πραγματικά υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.


1. Χαμογελάει φυσικά και ειλικρινά

Η πρώτη εντύπωση μετράει! Ένας υποψήφιος που χαμογελάει με φυσικότητα, όχι με εξαναγκασμένο ύφος, σου δίνει το πρώτο σημάδι ότι ξέρει να δημιουργεί θετικό κλίμα. Εάν χαμογελάει σε σένα, θα χαμογελάει και στους πελάτες σου!


2. Ακούει πραγματικά

Όχι, δεν μιλάμε για κάποιον που απλώς περιμένει να τελειώσεις για να απαντήσει. Ο καλός επαγγελματίας της εξυπηρέτησης ακούει ενεργά, δείχνει ενδιαφέρον και κατανοεί τι του λες. Δοκίμασέ τον! Ρώτησέ τον κάτι και δες αν επαναλαμβάνει ή συνοψίζει όσα άκουσε.


3. Είναι ευγενικός χωρίς να είναι στημένος

Είναι πολύ εύκολο να πεις «ευχαριστώ» και «παρακαλώ», αλλά ένας πραγματικά εξυπηρετικός υποψήφιος θα έχει μια φυσική ευγένεια που βγαίνει αβίαστα. Δες αν η συμπεριφορά του είναι αληθινή και όχι μηχανική.


4. Αντιδρά θετικά σε μια δύσκολη ερώτηση

Δώσ’ του μια υποθετική κατάσταση εξυπηρέτησης, π.χ. «Τι θα έκανες αν ένας πελάτης ήταν εκνευρισμένος;». Αν η απάντησή του δείχνει υπομονή, επαγγελματισμό και λύσεις αντί για δικαιολογίες, τότε έχεις έναν δυνατό υποψήφιο!


5. Διαχειρίζεται την πίεση με ηρεμία

Μια συνέντευξη μπορεί να αγχώσει τον καθένα, αλλά αν ο υποψήφιος παραμένει ήρεμος και ευδιάθετος, αυτό δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί και δύσκολες καταστάσεις με τους πελάτες.


6. Έχει θετική γλώσσα σώματος

Κοιτάζει στα μάτια ή αποφεύγει την επαφή; Οι κινήσεις του δείχνουν αυτοπεποίθηση και άνεση ή αμηχανία; Η γλώσσα του σώματος λέει πολλά!


7. Δείχνει ενσυναίσθηση

Οι καλοί επαγγελματίες εξυπηρέτησης ξέρουν να μπαίνουν στη θέση του άλλου. Ρώτησέ τον μια ερώτηση όπως «Έχεις βρεθεί ποτέ σε δύσκολη θέση ως πελάτης; Πώς θα ήθελες να σε εξυπηρετήσουν;». Αν απαντήσει με κατανόηση, έχει πόντους υπέρ του!


8. Έχει ιστορίες να μοιραστεί

Ένας πραγματικός επαγγελματίας της εξυπηρέτησης θα έχει εμπειρίες να σου πει. Ζήτησέ του να σου διηγηθεί μια δύσκολη κατάσταση που αντιμετώπισε με πελάτη και πώς την έλυσε. Αν διστάζει ή δεν μπορεί να αναφέρει κάτι συγκεκριμένο, ίσως δεν έχει πραγματική εμπειρία.


9. Είναι ευέλικτος και προσαρμόζεται εύκολα

Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί γρήγορη σκέψη και προσαρμογή. Μπορεί να σκεφτεί εναλλακτικές λύσεις όταν κάτι δεν πάει καλά; Αν φαίνεται ανοιχτός σε νέες προσεγγίσεις και όχι κολλημένος σε μία μόνο απάντηση, είναι θετικό σημάδι.


10. Έχει πάθος για την εξυπηρέτηση

Κλείνοντας τη συνέντευξη, ρώτα τον απλά: «Γιατί θέλεις αυτή τη δουλειά;». Αν η απάντησή του είναι μόνο «γιατί χρειάζομαι δουλειά», μάλλον δεν είναι αυτός που ψάχνεις. Αν όμως μιλήσει με ενθουσιασμό για την εξυπηρέτηση και την επικοινωνία με τους πελάτες, τότε μάλλον έχεις βρει το σωστό άτομο!


Επιπλέον τρόποι αξιολόγησης υποψηφίων

Υπάρχουν επίσης διάφορα τεστ αξιολόγησης που μπορούν να σου δώσουν μια πιο αντικειμενική εικόνα του επιπέδου εξυπηρέτησης ενός υποψηφίου. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν σενάρια προσομοίωσης εξυπηρέτησης πελατών, τεστ προσωπικότητας που αναδεικνύουν ενσυναίσθηση, επικοινωνιακές δεξιότητες και τον προσανατολισμό του στην εξυπηρέτηση, καθώς και role-playing δοκιμασίες όπου ο υποψήφιος καλείται να αντιμετωπίσει μια δύσκολη κατάσταση με έναν πελάτη. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σε βοηθήσουν να διαπιστώσεις αν ο υποψήφιος έχει τις δεξιότητες που αναζητάς στην πράξη.


Η Powerful Solutions μπορεί να σε βοηθήσει να αξιολογήσεις τους υποψηφίους σου τόσο σε θέματα ενσυναίσθησης, επικοινωνίας και επιπέδου εξυπηρέτησης, όσο και σε άλλες κοινωνικές δεξιότητες.


Στείλε μήνυμα στο info@powerfulsolutions.gr για το τι ακριβώς χρειάζεσαι ή κάλεσε στο 6932146045.


Και τώρα, τι κάνεις;

Εάν ο υποψήφιός σου πληροί τα περισσότερα (αν όχι όλα!) από αυτά τα κριτήρια, τότε έχεις μπροστά σου έναν πραγματικό επαγγελματία της εξυπηρέτησης! Μην ξεχνάς ότι οι πελάτες σου θα θυμούνται πάντα πώς τους έκανες να νιώσουν – και το προσωπικό σου παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Οπότε, επέλεξε σοφά και δες την επιχείρησή σου να απογειώνεται!


Καλή επιτυχία στην επόμενη πρόσληψή σου!


ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ!


ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ Ε-ΒΟΟΚ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


Αν αναζητάς τρόπους για να ενισχύσεις τη θετική σκέψη, την αυτοπεποίθηση και τα κίνητρά σου, και να αναπτύξεις τη νοοτροπία του νικητή ώστε να πετύχεις τους στόχους σου, το e-book 'Πώς να παρακινήσετε τον εαυτό σας' αποτελεί αναγκαίο ανάγνωσμα.


E-book Πώς να παρακινήσετε τον εαυτό σας

Με πρακτικές συμβουλές, αυτό το ηλεκτρονικό βιβλίο θα σε καθοδηγήσει στο πώς να αποκτήσεις και να διατηρήσεις τα κίνητρά σου προς την επίτευξη των στόχων και την υλοποίηση των φιλοδοξιών σου σε κάθε επίπεδο της επιχειρηματικής σου δραστηριότητας, αλλά και σε άλλους τομείς της ζωής σου.


Καλή επιτυχία!


 

Χρειάζεσαι υποστήριξη για την υλοποίηση των στόχων σου,

την καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης,

την αξιολόγηση προσωπικού και υποψηφίων

ή τη βελτίωση της απόδοσής της;


Χρειάζεσαι υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου όπως άρθρα, ebooks κ.λπ. ;


Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

ή στείλε μας email στο info@powerfulsolutions.gr

αναφέροντας τα στοιχεία σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να σε καλέσουμε

 

ΠΑΡΕ ΤΑ 2 ΔΩΡΕΑΝ E-BOOK ΜΑΣ!

Αξιολόγηση Επιχείρησης και Πρόσληψη Προσωπικού





Comentários


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page