Πώς να ξεκινήσεις τη διαφήμιση στην επιχείρησή σου - Μέρος Α
Τον πιο σημαντικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων τον παίζει η διαφήμιση της επιχείρησής σου και των αγαθών που πουλάς.
Για να ξεκινήσεις τη διαφήμισή σου θα πρέπει να κάνεις κάποια αρχικά/βασικά βήματα, αν βέβαια δεν τα έχεις ήδη κάνει:
1) Αν δεν έχεις τίτλο (brand name) για την επιχείρησή σου καλό θα ήταν να αποκτήσεις έναν, που να σχετίζεται ή να παραπέμπει στα αγαθά (προϊόντα ή υπηρεσίες) που πουλάς.
2) Δημιούργησε ένα λογότυπο (logo) που να ταιριάζει στην επιχείρηση και στον τίτλο της. Κάνε πιο γνωστό το brand name σου βάζοντας το λογότυπο σε επαγγελματικές κάρτες, σε διαφημιστικά φυλλάδια, σε επαγγελματική αλληλογραφία και στα emails.
3) Απόκτησε ένα domain name (της μορφής www.τιτλος.gr ή www.τίτλος.com) για την επιχείρησή σου. Οι καταλήξεις .gr και .com είναι οι πιο συνηθισμένες στην Ελλάδα. Μια άλλη επιλογή θα ήταν και η κατάληξη .eu, η οποία έχει χαμηλότερο κόστος από τις προηγούμενες.
4) Δημιούργησε μια ιστοσελίδα (website) για την επιχείρηση, αναδεικνύοντας τα αγαθά σου. Θα μπορούσες να το κάνεις μόνος σου, χρησιμοποιώντας διάφορες πλατφόρμες που παρέχουν τη δημιουργία website ή να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό. Αν πουλάς εμπορεύματα θα βοηθούσε πολύ η δημιουργία ενός eshop μέσα στο website σου.
5) Πριν κάνεις οποιοδήποτε είδος διαφήμισης καλό θα ήταν να κάνεις κάποια έρευνα για να εντοπίσεις ποιο είναι το target group σου, δηλαδή ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κοινού που είναι πιο πιθανόν να αγοράσει τα αγαθά σου (π.χ. ηλικίες, φύλο, επαγγέλματα, ενδιαφέροντα κλπ). Θα πρέπει να ανακαλύψεις το πώς βλέπει ο κόσμος τα αγαθά που πουλάς, ποια είναι η ανάγκη που έχει και σε τι ανταποκρίνεται καλύτερα, ώστε η διαφήμιση που θα κάνεις να στοχεύει σ’ αυτό το κοινό και να δείχνει ότι μπορεί να καλύψει αυτήν την ανάγκη του.
6) Ετοίμασε ένα διαφημιστικό πλάνο, όπου θα καταγράψεις ποιους διαφημιστικούς τρόπους και ποια μέσα θα ήθελες να χρησιμοποιήσεις, καθώς και σε τι βάθος χρόνου το καθένα. Έπειτα κάνε μια έρευνα για τα κόστη του κάθε είδους διαφήμισης και κατάγραψέ τα. Πάρε την τελική απόφαση για το ποια είδη διαφήμισης θα χρησιμοποιήσεις τελικά. Βάλε στον προϋπολογισμό σου το κονδύλι που χρειάζεται να δαπανηθεί για διαφήμιση.
Λάβε υπόψη σου ότι το χρήμα που θα δαπανηθεί για διαφήμιση θα φέρει χρήμα στην επιχείρηση.
Στο επόμενό μας άρθρο (Μέρος Β) θα συνεχίσουμε με τους τρόπους που θα μπορούσες να διαφημίσεις την επιχείρησή σου και τα αγαθά σου.
Copyrights Powerful Solutions - 2016. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα κρατημένα. Απαγορεύεται η αντιγραφή χωρίς την έγραπτη άδεια της Powerful Solutions.