top of page

Σταματήστε ένα ΛΑΘΟΣ που ίσως κάνετε στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ


Μερικές φορές γίνεται ένα λάθος στις πωλήσεις. Ασχολούμαστε με έναν πελάτη και κάποια στιγμή στην πορεία, αποφασίζουμε ότι δεν πρόκειται να αγοράσει. Στην ουσία όμως είναι κάτι που αποφασίσαμε εμείς και όχι ο πελάτης! Στη συνέχεια, έχοντας ήδη πάρει την απόφασή μας, δεν κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες για να κλείσουμε τη δουλειά κι έτσι στο τέλος ο πελάτης όντως δεν αγοράζει! Κι αυτό μπορεί να μας κοστίσει πολλά χρήματα, διότι αν τον αντιμετωπίζαμε διαφορετικά, μπορεί ο πελάτης να αγόραζε!

Όταν είμαστε εμείς που αποφασίζουμε για το αν θα αγοράσει ή όχι ο πελάτης, στην πραγματικότητα είμαστε εμείς οι ίδιοι που καθοδηγούμε και δημιουργούμε το αποτέλεσμα που προ-αποφασίσαμε. Κι αυτό μπορεί να συμβεί όχι μόνο στις πωλήσεις, αλλά και σε άλλους τομείς της επιχείρησης, καθώς και ολόκληρης της ζωής!

Ασχέτως με την κατάσταση που έχετε να αντιμετωπίσετε με τον πελάτη (για παράδειγμα σας λέει ότι δεν υπάρχουν χρήματα, δεν μπορεί να το εντάξει στον προϋπολογισμό, έχει να πληρώσει πολλούς φόρους, δεν αποφασίζει ο ίδιος, δεν μπορεί τώρα κλπ), οτιδήποτε κι αν σας λέει, θα πρέπει πάντα να τον αντιμετωπίζετε σαν να μπορούσε να αγοράσει και σαν να πρόκειται να αγοράσει.

Έτσι ο πελάτης θα πειστεί ότι είσαστε εκεί για εκείνον, ότι έχετε πίστη σ’ αυτόν, αλλά ότι έχετε πίστη και στο προϊόν σας, στις υπηρεσίες σας και στην επιχείρησή σας.

Για να κλείσετε μια πώληση θα πρέπει πρώτα ο πελάτης να σας εμπιστευθεί!



(Τα ευχαριστήριά μας στον Grant Cardone, από τον οποίο αντλήσαμε την έμπνευση γι΄αυτό το άρθρο)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page