top of page

3 απλά πράγματα για να ευημερήσετε


Εάν θέλετε να ευημερήσετε, χρειάζεστε περισσότερους πελάτες που πληρώνουν!

Εδώ είναι 3 απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε τους αγοραστές να γίνουν πελάτες που πληρώνουν:

1. Πάντα να ξέρετε ότι μπορείτε να φτάσετε σε μια συμφωνία - Δεν έχει σημασία τι λέει ο πελάτης, θα διατηρήσουμε την άποψη ότι μπορούμε να βρούμε λύση. Όταν υπάρχει θέληση υπάρχει τρόπος. Ας βρούμε λοιπόν μια λύση. Πρέπει να έχετε τη νοοτροπία ότι μπορείτε να φτάσετε σε μια συμφωνία και αυτό σημαίνει ότι αφαιρείτε όλη την αρνητικότητα. Η εμπιστοσύνη για την επίτευξη συμφωνίας στο κλείσιμο, ανεξάρτητα αν αυτό που ακούτε είναι επικριτικό. Διατηρήστε τη στάση του "μπορούμε να το κάνουμε αυτό να δουλέψει".

2. Πάντα να χαμογελάτε ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα ή την αντίρρηση - Μάθετε πώς να ρίχνετε ένα χαμόγελο όχι μόνο όταν κερδίζετε αλλά και όταν χάνετε. Δεν πρόκειται μόνο για μια εσωτερική θετική στάση - πρέπει να εκδηλωθεί φυσικά. Να είστε άνετοι χαμογελώντας. Γνώριζα έναν τύπο που χαμογελούσε, αλλά ποτέ δεν ήταν γνήσιος. Μπορείτε να πείτε πότε κάποιος χαμογελάει πραγματικά και πότε το κάνει ψέματα. Το πραγματικό χαμόγελο λιώνει την αντίσταση περισσότερο από κάθε λέξη. Είναι εύκολο να χαμογελάσεις όταν φτάνεις στο δρόμο σου. Μπορείς όμως να χαμογελάσεις όταν είσαι υπό αμφισβήτηση;

3. Διατηρείτε πάντα μια θετική συμπεριφορά – Μπορεί να σας λένε ότι μια συμφωνία είναι αδύνατη. Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων διατηρήστε μια θετική, επαγγελματική συμπεριφορά, ότι μπορούμε να το κάνουμε, ότι δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα. Δεν μπορείτε πάντοτε να ελέγχετε τι συμβαίνει γύρω σας, αλλά μπορείτε να ελέγξετε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεστε σε αυτό που σας συμβαίνει. Όταν διαπραγματεύεστε και κλείνετε, είναι σημαντικό να ελέγχετε τον εαυτό σας, ανεξάρτητα από τη στάση του πελάτη και τον τρόπο δράσης του. Αν ο αγοραστής είναι αρνητικός και γίνετε κι εσείς αρνητικοί, η κατάσταση θα γίνει χάλια. Ένας από σας πρέπει να είναι θετικός. Αυτός πρέπει να είστε εσείς. Σας κάνει πιο ελκυστικούς. Η αρνητικότητα παραδίδεται πάντα στη θετικότητα.

Το κείμενο είναι του Grant Cardone, διεθνούς φήμης πωλητή και ομιλητή.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page