top of page

Δημιουργία του Κοινού σας και οικοδόμηση της Εμπιστοσύνης



Είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσεις κάτι σε κάποιον όταν έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη του ή όταν έχεις κάποιο δικό σου κοινό. Το να πουλάς χωρίς να σε γνωρίζει κάποιος ή χωρίς να έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη του μπορεί να γίνει μεν, αλλά απαιτεί πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια και πολύ περισσότερες ενέργειες σε σχέση με κάποιον άλλον που έχει ήδη το δικό του κοινό και που τον εμπιστεύονται οι υποψήφιοι πελάτες. Με το να οικοδομείς την εμπιστοσύνη των υποψήφιων αγοραστών, αναπτύσσεις το κοινό σου και τελικά εξασφαλίζεις καλύτερα μακροπρόθεσμα κέρδη.


Αυτή είναι και η βασική ιδέα του Μάρκετινγκ περιεχομένου - να δημιουργήσετε ένα κοινό ατόμων που αγαπούν το περιεχόμενό σας και που εμπιστεύονται τη γνώμη σας, ώστε να μπορείτε να τους πείσετε να αγοράσουν τα προϊόντα που προτείνετε και έτσι να συνεχίσετε να επαναφέρετε τον κόσμο και πάλι στον ιστότοπό σας, ξανά και ξανά, δίνοντας στον εαυτό σας πολλές ευκαιρίες για να πραγματοποιήσετε κάποια πώληση. Ο τρόπος που το κάνετε αυτό είναι να ξεκινήσετε γράφοντας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και να το δημοσιεύετε σε ένα ιστολόγιο (blog) σε τακτική βάση.


Όσο περισσότερο γράφετε και όσο περισσότερο ερευνάτε το θέμα σας και το κάνετε διαφορετικό και ενδιαφέρον, τόσο γρήγορα θα δημιουργήσετε ένα αφοσιωμένο κοινό, στο οποίο μπορείτε να πουλήσετε. Δείξτε ότι γνωρίζετε πραγματικά για τι μιλάτε, ότι προτείνετε μόνο πράγματα στα οποία πραγματικά πιστεύετε και ότι το κοινό σας μπορεί να σας εμπιστευτεί ως μια πηγή για πιο χρήσιμες ιδέες και πληροφορίες.


Ομοίως, προσπαθήστε να δημιουργήσετε τη λίστα αλληλογραφίας σας και την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Ενσωματώστε έντονα την επωνυμία σας (brand) σε όλες τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σε οτιδήποτε άλλο δημιουργείτε, έτσι ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι έχουν να κάνουν με την ίδια επιχείρηση. Το να κάνετε κάποιον να σας ακολουθήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν πιστεύει ότι μπορεί να ενδιαφέρεται για την επωνυμία σας, είναι πολύ πιο εύκολο από το να τους κάνετε να αγοράσουν ένα προϊόν από εσάς και να ξοδέψουν πραγματικά χρήματα!


Οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσουν εν τω μεταξύ να προσελκύσετε περισσότερους νέους πελάτες στην ιστοσελίδα σας, επιτρέποντας στους χρήστες να μοιράζονται το περιεχόμενό της στο δίκτυό τους. Μπορείτε να το υποστηρίξετε αυτό παρέχοντας επίσης κουμπιά κοινής χρήσης (social sharing buttons) που θα επιτρέπουν στους χρήστες να πατήσουν εύκολα το «Like» στο περιεχόμενό σας στο Facebook ή να κάνουν «Tweet» στο Twitter.


Αφού δημιουργήσετε ένα μεγάλο κοινό ατόμων που επισκέπτονται τακτικά την ιστοσελίδα σας, τότε θα πρέπει να προβάλλετε περισσότερο τα προϊόντα σας. Εάν έχετε δημιουργήσει πραγματικά μια επωνυμία στην οποία πιστεύετε και εάν παρέχετε πραγματική αξία μέσα από το περιεχόμενό σας, τότε θα πρέπει να διαπιστώσετε ότι έχετε αληθινούς θαυμαστές (fans). Και οι αληθινοί θαυμαστές θα τρέχουν να αγοράσουν τα προϊόντα σας όταν αρχίσετε να τους τα πουλάτε!


Για υποστήριξη στη δημιουργία κοινού και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης για την επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.





Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page