top of page

Επιλέγοντας τη Μάρκα (Brand) της επιχείρησης



Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν επιλέξετε τη μάρκα της επιχείρησής σας;


Ένα καλό σημείο για να ξεκινήσετε είναι να ρωτήσετε τι ακριβώς είναι μια μάρκα ή επωνυμία (στ' αγγλικά λέγεται brand). Μια μάρκα, μια επωνυμία είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο ή ένα όνομα και μάλλον αποτελεί ένα ήθος - μια δήλωση αποστολής και μια προσέγγιση στις επιχειρήσεις. Αυτό το λογότυπο απλώς λέει στους ανθρώπους ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που λαμβάνουν συμμορφώνεται με τα ίδια πρότυπα με οτιδήποτε άλλο έχει χρησιμοποιηθεί καλά στο παρελθόν.


Ξεκινάτε την μάρκα σας επιλέγοντας γιατί κάνετε ό,τι κι αν είναι αυτό που κάνετε. Γιατί οι άνθρωποι θα πρέπει να νοιάζονται για την επιχείρησή σας; Πώς η δική σας εταιρία διαφέρει από άλλες εταιρείες που προσφέρουν το ίδιο πράγμα; Πώς θέλετε να αλλάξει ο κόσμος, ως αποτέλεσμα της συμμετοχής της επιχείρησής σας; Αυτό είναι που επιτρέπει σε μια εταιρεία όπως η Apple να συλλάβει τη φαντασία δισεκατομμυρίων ανθρώπων και να δημιουργήσει τέτοιους πιστούς πελάτες.


Η Apple δεν έχει να κάνει μόνο με την πώληση hardware - πρόκειται για την κατασκευή όμορφου hardware που ο κόσμος το νιώθει προσωπικό και απευθύνεται πάρα πολύ σε δημιουργικά άτομα που σπάνε τους κανόνες, σε αντίθεση με τις μεγάλες επιχειρήσεις. Όταν κυκλοφόρησε ο πρώτος υπολογιστής της Apple, ο μόνος ανταγωνισμός ήταν η IBM και με αυτή τη στάση, η Apple μπόρεσε να διαφοροποιηθεί πολύ και να έχει ως αποτέλεσμα πολλούς ενθουσιώδεις οπαδούς.


Το ίδιο ισχύει για πολλές επιχειρήσεις που σκοπεύουν να δημιουργήσουν έναν πιο πράσινο πλανήτη. Αυτές οι εταιρείες κάνουν κάτι περισσότερο από το να κερδίζουν χρήματα - και οι οπαδοί τους τους αγαπούν για αυτό. Αυτό αρκεί για να κάνει τους ανθρώπους να επιλέξουν τα προϊόντα τους αντί για τα αντίστοιχα προϊόντα που προσφέρονται από κάποια άλλη επιχείρηση. Και αυτό το ήθος σημαίνει ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν αμέσως ότι η υπηρεσία απευθύνεται σε άτομα σαν κι αυτά.


Αναρωτηθείτε λοιπόν ποιο είναι το κίνητρο πίσω από την επιχείρησή σας. Έχετε επιχείρηση που είναι γυμναστήριο και πουλάτε και προϊόντα αδυνατίσματος; Εντάξει. Αλλά σε τι πιστεύετε πραγματικά; ΓΙΑΤΙ η γυμναστική και τα προϊόντα αδυνατίσματος είναι σημαντικά για εσάς και τους πελάτες σας; Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι είναι πιο ευτυχισμένοι όταν έχουν ένα υγιές και καλαίσθητο σώμα; Θέλετε να βοηθήσετε το μέσο άτομο να έχει μια πιο ολοκληρωμένη ζωή χάρη σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, άσκηση και διατροφή;


Ή μήπως σας αρέσει η ιδέα να κάνετε τους άλλους πιο δυνατούς; Σας ενδιαφέρει να χτίσετε σώματα που να έχουν δύναμη και ταχύτητα, προκαλώντας τα όρια του ανθρώπινου δυναμικού;


Αυτές οι δύο εταιρείες μπορεί να πουλήσουν το ίδιο ακριβώς προϊόν ή υπηρεσία, αλλά ο τρόπος που το κάνουν είναι εντελώς διαφορετικός. Και αν μπορείτε να μεταφέρετε αυτή τη δήλωση αποστολής στον κόσμο, τότε θα διαπιστώσετε ότι ο σωστός τύπος πελάτη θα ξετρελαθεί με την επωνυμία σας.


Αυτό είναι το είδος του πελάτη του οποίου το όραμα είναι ευθυγραμμισμένο με το δικό σας. Μην προσπαθήσετε να απευθυνθείτε σε όλους - αυτό δε θα λειτουργήσει ποτέ. Αντί γι΄ αυτό, προσπαθήστε να προσελκύσετε περισσότερο το σωστό είδος ατόμων.


Για βοήθεια, υποστήριξη και εύρεση επωνυμίας (brand) για την επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας σε μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!



Comments


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page