top of page

Προσλήψεις: Πώς να διασφαλίσετε ότι οι υποψήφιοι ευθυγραμμίζονται με την εταιρική κουλτούρα σας



Προσλήψεις: Πώς να διασφαλίσετε ότι οι υποψήφιοι ευθυγραμμίζονται με την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας


Όταν πρόκειται να προσλάβετε νέους υπαλλήλους, είναι σημαντικό να βρείτε άτομα που όχι μόνο διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες και εμπειρία, αλλά και που ευθυγραμμίζονται με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος, στη βελτίωση του ηθικού και της διατήρησης των εργαζομένων και, τελικά, στη συμβολή στην επιτυχία της επιχείρησής σας.


Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε ορισμένες στρατηγικές για να διασφαλίσουμε ότι οι υποψήφιοι ευθυγραμμίζονται με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας.


1. Καθορίστε την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας


Το πρώτο βήμα για να διασφαλίσετε ότι οι υποψήφιοι ευθυγραμμίζονται με την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας είναι να ορίσετε ποιες είναι αυτές. Η εταιρική σας κουλτούρα είναι το σύνολο των κοινών πεποιθήσεων, αξιών και πρακτικών που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι υπάλληλοί σας εργάζονται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Οι αξίες της εταιρείας σας είναι οι αρχές που καθοδηγούν τη λήψη αποφάσεων και τη συμπεριφορά σας ως οργανισμός.


Για να ορίσετε την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας, κάντε στον εαυτό σας ερωτήσεις όπως:

Ποια είναι η αποστολή και ο σκοπός μας ως εταιρεία;

Τι είδους εργασιακό περιβάλλον θέλουμε να δημιουργήσουμε;

Ποιες αξίες είναι σημαντικές για εμάς ως οργανισμός;

Ποιες συμπεριφορές και στάσεις ενθαρρύνονται και επιβραβεύονται στην εταιρεία μας;

Προσθέστε και οτιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να ενταχθεί στην κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας.


Μόλις κατανοήσετε με σαφήνεια την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας, μπορείτε να αρχίσετε να αναζητάτε υποψηφίους που μοιράζονται τις ίδιες πεποιθήσεις και αρχές.


2. Ενσωματώστε την κουλτούρα και τις αξίες στις περιγραφές και τις απαιτήσεις των θέσεων εργασίας

Ενσωματώστε την κουλτούρα και τις αξίες στις περιγραφές και τις απαιτήσεις των θέσεων εργασίας που θέλετε να καλύψετε. Αυτό θα βοηθήσει στην προσέλκυση υποψηφίων που μοιράζονται τις πεποιθήσεις και τα ιδανικά της εταιρείας σας.


Ένας άλλος τρόπος για να γίνει γνωστό είναι να συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας στον ιστότοπό σας.


3. Διεξάγετε συνεντεύξεις συμπεριφοράς και κάντε σχετικές ερωτήσεις

Χρησιμοποιήστε συνεντεύξεις συμπεριφοράς για να αξιολογήσετε την ευθυγράμμιση ενός υποψηφίου με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας. Ζητήστε από τον υποψήφιο να περιγράψει καταστάσεις στις οποίες επέδειξε συμπεριφορές που ευθυγραμμίζονται με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας.


Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να κάνετε ερωτήσεις όπως:

Μπορείτε να περιγράψετε μια φορά που υπερβήκατε τα όρια για να βοηθήσετε έναν συνάδελφο ή κάποιον πελάτη;

Πώς χειρίζεστε τις συγκρούσεις με συναδέλφους ή προϊσταμένους;

Πώς ιεραρχείτε τον φόρτο της εργασίας σας όταν έχετε να ολοκληρώσετε πολλές εργασίες;


Αυτές οι ερωτήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε τον τρόπο με τον οποίο ένας υποψήφιος θα μπορούσε να συμπεριφερθεί στο εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας σας.


Ένας άλλος τρόπος για να αξιολογήσετε αν ο υποψήφιος ταιριάζει με την κουλτούρα της εταιρείας σας είναι να ζητήσετε από τους υποψήφιους να συμπληρώσουν μια σχετική αξιολόγηση. Κάτι τέτοιο μπορεί να περιλαμβάνει ένα ερωτηματολόγιο ή μια έρευνα που ζητά από τους υποψήφιους να αξιολογήσουν τη συμφωνία τους με δηλώσεις σχετικά με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε πόσο καλά οι πεποιθήσεις και οι αξίες ενός υποψηφίου ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας.


4. Χρησιμοποιήστε Αξιολογήσεις και Συστάσεις

Χρησιμοποιήστε αξιολογήσεις και συστάσεις για να αξιολογήσετε την ευθυγράμμιση ενός υποψηφίου με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας. Οι αξιολογήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τους υποψηφίους που είναι πιθανό να τα πάνε καλά στην επιχείρησή σας, ενώ οι συστάσεις μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις αξίες και τις πεποιθήσεις ενός υποψηφίου.


Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάποια μορφή αξιολόγησης, είτε πρόκειται για ένα τεστ δεξιοτήτων ή ευφυίας είτε για ένα ερωτηματολόγιο προσωπικότητας. Αυτό διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση, αλλά ορισμένα παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνουν ιδιότητες όπως: ομαδική εργασία, επικοινωνιακές δεξιότητες, δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων κ.λπ. Μόλις εντοπιστούν αυτές οι ιδιότητες, θα βοηθήσουν να μετρηθεί η ευθυγράμμιση ενός υποψηφίου με την εταιρική κουλτούρα.


Το να ρωτήσετε τις συστάσεις ενός υποψηφίου σχετικά με τον τρόπο εργασίας του και τον τρόπο συνεργασίας του με άλλους μπορεί επίσης να σας δώσει πληροφορίες για το αν θα ήταν κατάλληλος για την εταιρεία σας.


Η χρήση των αξιολογήσεων και των συστάσεων μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια καλύτερη αίσθηση του χαρακτήρα ενός υποψηφίου και του κατά πόσον θα ήταν κατάλληλος για την επιχείρησή σας.


5. Δώστε έμφαση στην κουλτούρα και τις αξίες στην αρχή της πρόσληψης

Αφού προσλάβετε έναν υποψήφιο, φροντίστε να δώσετε έμφαση στην κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας κατά τη διάρκεια της αρχικής περιόδου της πρόσληψης.


Η εταιρική κουλτούρα θα πρέπει να αποτελεί μεγάλο μέρος της διαδικασίας ένταξης του νέου υπαλλήλου. Οι νεοπροσλαμβανόμενοι θα πρέπει να κατανοήσουν ποια είναι η εταιρική σας κουλτούρα και πώς αυτή επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο κάνουν τη δουλειά τους. Συζητήστε την εταιρική σας κουλτούρα στις συναντήσεις προσανατολισμού και συμπεριλάβετέ την στο υλικό για την ένταξη των νέων υπαλλήλων στην εταιρεία.


Αυτό θα βοηθήσει τους νεοπροσληφθέντες να κατανοήσουν τι αναμένεται από αυτούς και πώς μπορούν να συμβάλουν στην επιτυχία της εταιρείας σας.


Συμπέρασμα


Η εταιρική κουλτούρα και οι αξίες της εταιρείας είναι σημαντικό να λαμβάνονται υπόψη κατά την πρόσληψη νέων εργαζομένων. Οι υποψήφιοι που ευθυγραμμίζονται με την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας σας θα είναι πιο πιθανό να επιτύχουν στο ρόλο τους και να συμβάλουν σε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον. Χρησιμοποιώντας τα σημεία που αναφέρθηκαν παραπάνω και έχοντας αυτά τα πράγματα κατά νου, θα σας βοηθήσουν ναεντοπίσετε πιο εύκολα τους υποψηφίους που ταιριάζουν με την εταιρική κουλτούρα και τις αξίες σας.

 

Είμαστε εξειδικευμένοι στην αξιολόγηση υποψηφίων, κάνοντας χρήση ενός διεθνούς online συστήματος αξιολόγησης προσωπικού. Αν κάνετε προσλήψεις και χρειάζεστε υποστήριξη στην αξιολόγηση των υποψηφίων σας, επικοινωνήστε μαζί μας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ


ΠΑΤΉΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ


Για να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας ή άλλα θέματα για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

 

ΔΩΡΕΑΝ E-BOOK

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ


ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ!



Πάρτε ΤΩΡΑ αυτό το Δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο

και βελτιώστε τα αποτελέσματά σας στις προσλήψεις!





Commentaires


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page