top of page

Τα πρώτα βήματα μετά την πρόσληψη νέου υπαλλήλου


Ας εξετάσουμε κάποια από τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους, μετά την πρόσληψη νέου υπαλλήλου.


Ειδικότερα:


1. ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΉ ΤΟΥ


α) Δώστε του ένα χώρο όπου θα μπορεί να δουλέψει π.χ. ένα γραφείο, μια θέση στην αλυσίδα παραγωγής κλπ. και ένα χώρο όπου θα μπορεί να αφήνει τα προσωπικά του αντικείμενα, αν αυτός διαφέρει από το χώρο εργασίας. Επίσης διαθέστε του και κάποια απαραίτητα αντικείμενα, που θα του χρειαστούν για τη δουλειά του (π.χ. γραφική ύλη, υπολογιστή, εργαλεία κλπ), ανάλογα με το αντικείμενο της θέσης του.


β) Θα πρέπει να έχετε καταγράψει και να του δώσετε να μελετήσει ποιος είναι ο στόχος / αποστολή της εταιρείας σας. Επίσης να εξηγήσετε πώς η εταιρεία σας έφτασε εκεί που είναι σήμερα. Συνήθως αυτό γίνεται από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, εάν έχετε. Αλλιώς θα πρέπει να το αναθέσετε σε κάποιον παλαιότερο υπάλληλο ή να το κάνετε εσείς οι ίδιοι αν δεν έχετε υπαλλήλους. Αφού ο νεοπροσληφθείς υπάλληλος τα μελετήσει τότε ρωτήστε τον αφενός ποιος θεωρεί ότι είναι ο στόχος της επιχείρησης (ή η αποστολή της) και αφετέρου πώς θα μπορούσε ο ίδιος να συνεισφέρει με την εργασία του στην υλοποίηση αυτού του στόχου. Κανονικά όμως, αυτό το βήμα θα πρέπει να έχει ήδη γίνει πριν από την πρόσληψη και να έχετε πάρει ικανοποιητικές απαντήσεις από τον τότε υποψήφιο υπάλληλο.


γ) Δώστε συγκεκριμένες σύντομες οδηγίες, είτε γραπτές είτε προφορικές (κατά προτίμηση γραπτές), στο νέο υπάλληλο σχετικά με τους κανόνες της επιχείρησης και ένα γενικό πλαίσιο των καθηκόντων του. Κάντε του ερωτήσεις για να βεβαιωθείτε ότι τα έχει κατανοήσει πλήρως.


δ) Βάλτε τον να παράγει σε πολύ απλές εργασίες, με βάση αυτά που έμαθε στο προηγούμενο βήμα.


2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΣΤΟΥ ΤΟΥ

α) Δώστε παραδείγματα και σημειώστε ό,τι έκανε το τμήμα του στο παρελθόν, ζητήστε από τον διευθυντή του τμήματος να περιγράψει τι πρέπει να γίνει στην θέση του υπαλλήλου, ποια είναι αυτά που πρέπει να κάνει και ποια είναι αυτά που δεν πρέπει να κάνει. Καταγράψτε αυτό το υλικό και διαθέστε το στο νέο υπάλληλο για να μάθει όλα τα καθήκοντά του αναλυτικά. Εάν χρησιμοποιείτε ήδη εγχειρίδια εκπαίδευσης είτε σε βιβλία είτε σε ηλεκτρονική μορφή, βεβαιωθείτε ότι ο νέος σας υπάλληλος μπορεί να τα διαβάσει ή να έχει εύκολη πρόσβαση σε αυτά.

β) Αφού μελετήσει τις ενέργειες που πρέπει να κάνει, βάλτε τον να κάνει πρακτική εξάσκηση και να τις θέσει σε εφαρμογή, ώστε να εξοικειωθεί μ' αυτές και να τις κάνει πιο εύκολα στη συνέχεια. Για το πρώτο διάστημα, εάν είναι εφικτό, βάλτε ένα άλλο άτομο που είναι πιο έμπειρο σ΄ αυτές τις διαδικασίες να είναι μαζί του, ώστε να τον βοηθάει και να τον καθοδηγεί όταν χρειάζεται, προκειμένου να διεκπεραιώσει αυτές τις ενέργειες σωστά. γ) Ενημερώστε τον για τις στατιστικές που θα πρέπει να κρατάει στο πόστο του, ώστε να είναι εμφανής η παραγωγή του. Παρακολουθήστε την πρόοδό του στο πέρασμα του χρόνο και κρίνετε με βάση τις στατιστικές του σε ποια σημεία μπορεί να χρειάζεται διόρθωση ώστε να είναι πιο αποδοτικός.


δ) Να θυμάστε να τον επιβραβεύετε πάντα, αν σημειώνει επιτυχίες, ώστε να διατηρείται υψηλά το κίνητρό του για εργασία στην επιχείρησή σας! ε) Διατηρήστε καλή επικοινωνία μαζί του. Θα πρέπει να νιώθει άνετα να σας μιλήσει ανοιχτά για τυχόν θέματα που χρειάζονται χειρισμό και θα πρέπει να επιλυθούν σε πιο υψηλό διαχειριστικό επίπεδο (π.χ. από τον προϊστάμενό του ή από εσάς). Επίσης θα πρέπει να νιώθει ελεύθερος να εκφράσει την άποψή του και τις ιδέες του για τη βελτίωση των ενεργειών στην επιχείρηση, που θα μπορούσαν να την κάνουν πιο κερδοφόρα.

Πρέπει να έχετε ως βασική προτεραιότητα την καλή επικοινωνία μεταξύ εργοδοσίας και υπαλλήλων για να οικοδομήσετε θετικές εργασιακές σχέσεις και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των υπαλλήλων σας. Ο λόγος για τον οποίο πολλές εταιρείες παγκόσμιας κλάσης ξεπερνούν κάποιες άλλες, είναι επειδή έχουν καλές εργασιακές σχέσεις με τους υπαλλήλους τους.


Όπως είπε ο Jack Welch (Αμερικανός συγγραφέας, διοικητικό στέλεχος και πρώην πρόεδρος της General Electric): «Εάν διαλέξεις τους σωστούς ανθρώπους και τους δώσεις την ευκαιρία να απλώσουν τα φτερά τους και τους ανταμείψεις γι΄αυτό, σχεδόν δεν θα χρειάζεται να τους διαχειριστείς».


Είχε δίκιο. Η επικοινωνία και οι καλές εργασιακές σχέσεις είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας.

Η POWERFUL SOLUTIONS ως Πιστοποιημένο Mέλος του Δικτύου Ειδικών του Hubbard® Management System εκτός των άλλων παρέχει και Συμβούλευση σχετικά με τα παρακάτω:

1. Καταγραφή των Πόστων

2. Καθορισμό Στατιστικών ανά Πόστο

3. Παρακολούθηση Στατιστικών για τη Βελτίωση των Καταστάσεων.

4. Δημιουργία Οργανογράμματος της επιχείρησης


Χρειάζεστε κάτι από τα παραπάνω;

Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ


Επίσης με το σύστημα Αξιολόγησης Προσωπικού που διαθέτουμε (Τεστ Προσωπικότητας, Τεστ Ευφυίας κλπ) μπορούμε να αξιολογήσουμε τους υποψήφιους που έχετε για πρόσληψη.



Για υποστήριξη στην υλοποίηση του οράματος και των πλάνων σας για την επιχείρησή σας είμαστε εδώ για σας!

Για να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ





Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page