top of page

Πώς να χειριστείτε τους υπαλλήλους που κατηγορούν άλλους για τα λάθη τους



Υπάλληλοι που κατηγορούν άλλους για τα λάθη τους - Πώς να τους χειριστείτε


Το να κατηγορεί κανείς τους άλλους για τα δικά του λάθη είναι μια συνηθισμένη συμπεριφορά που μπορεί να αποβεί επιζήμια για το εργασιακό περιβάλλον. Όταν οι εργαζόμενοι αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κουλτούρα μετατόπισης ευθυνών, δυσπιστίας και μειωμένης παραγωγικότητας. Ως διευθυντής ή προϊστάμενος, είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε αυτή τη συμπεριφορά και να βρείτε τρόπους χειρισμού των εργαζομένων που κατηγορούν άλλους για τα λάθη τους.

Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές για τον χειρισμό των εργαζομένων που κατηγορούν άλλους για τα λάθη τους:


Δημιουργήστε μια κουλτούρα υπευθυνότητας: Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια κουλτούρα υπευθυνότητας, όπου οι εργαζόμενοι θα αισθάνονται άνετα να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα λάθη τους. Αυτό μπορεί να γίνει με την ενθάρρυνση της ανοιχτής επικοινωνίας και της μη επικριτικής προσέγγισης των λαθών. Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι υποστηρίζονται και ακούγονται, είναι λιγότερο πιθανό να κατηγορήσουν τους άλλους.

Αντιμετωπίστε άμεσα τη συμπεριφορά: Όταν ένας εργαζόμενος κατηγορεί άλλους για τα λάθη του, είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε άμεσα τη συμπεριφορά. Προγραμματίστε μια κατ' ιδίαν συνάντηση με τον εργαζόμενο και συζητήστε την κατάσταση ήρεμα και αντικειμενικά. Ενημερώστε τον εργαζόμενο ότι το να κατηγορεί τους άλλους δεν είναι αποδεκτό και προσφέρετε λύσεις για το πώς μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για τις πράξεις του.


Ενθαρρύνετε την επίλυση προβλημάτων: Ενθαρρύνετε τους εργαζόμενους να προσεγγίζουν τα λάθη ως ευκαιρία για επίλυση προβλημάτων. Αντί να κατηγορούν τους άλλους, ζητήστε από τους εργαζόμενους να εντοπίσουν τη βασική αιτία του προβλήματος και να αναζητήσουν λύσεις για να μην ξανασυμβεί.


Παρέχετε πληροφόρηση και καθοδήγηση: Παρέχετε πληροφορίες και καθοδήγηση για να βοηθήσετε τους υπαλλήλους να μάθουν από τα λάθη τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προσφορά εποικοδομητικών πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της απόδοσής τους και την καθοδήγησή τους σχετικά με τον τρόπο ανάληψης ευθύνης για τις ενέργειές τους.


Ορίστε σαφείς προσδοκίες: Ορίστε σαφείς προσδοκίες για τη συμπεριφορά και την απόδοση. Ενημερώστε τους υπαλλήλους ότι το να κατηγορούν τους άλλους για τα λάθη δεν είναι αποδεκτό και ότι η ανάληψη ευθύνης αποτελεί σημαντικό μέρος της ομαδικότητας.


Δώστε το παράδειγμα: Ως διευθυντής ή προϊστάμενος, είναι σημαντικό να δίνετε το παράδειγμα. Αναλάβετε την ευθύνη για τα δικά σας λάθη και υποδείξτε τη συμπεριφορά που περιμένετε από τους υπαλλήλους σας.


Χρησιμοποιήστε θετική ενίσχυση: Χρησιμοποιήστε θετική ενίσχυση για να ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους που αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις πράξεις τους. Αναγνωρίστε και επιβραβεύστε τους υπαλλήλους που επιδεικνύουν υπευθυνότητα και ενθαρρύνετε τους άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.


Τεκμηριώστε τη συμπεριφορά: Εάν ένας εργαζόμενος συνεχίζει να κατηγορεί άλλους για τα λάθη του παρά τις προσπάθειές σας να αντιμετωπίσετε αυτή τη συμπεριφορά, τότε τεκμηριώστε την. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν η συμπεριφορά συνεχιστεί και καταστεί αναγκαία η λήψη πειθαρχικών μέτρων.


Ο χειρισμός των εργαζομένων που κατηγορούν άλλους για τα λάθη τους απαιτεί μια προληπτική προσέγγιση για τη δημιουργία μιας κουλτούρας υπευθυνότητας. Αντιμετωπίζοντας άμεσα τη συμπεριφορά, παρέχοντας πληροφόρηση και καθοδήγηση, θέτοντας σαφείς προσδοκίες και δίνοντας το παράδειγμα, οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι μπορούν να ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους να αναλάβουν την ευθύνη για τα λάθη τους και να εργαστούν για ένα πιο παραγωγικό και θετικό περιβάλλον στο χώρο εργασίας.

 

Είμαστε εξειδικευμένοι στην αξιολόγηση υποψηφίων, κάνοντας χρήση ενός διεθνούς online συστήματος αξιολόγησης προσωπικού. Αν κάνετε προσλήψεις και χρειάζεστε υποστήριξη στην αξιολόγηση των υποψηφίων σας, επικοινωνήστε μαζί μας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ


Για να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας ή άλλα θέματα για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

 

ΔΩΡΕΑΝ E-BOOK

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ


ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ!



Πάρτε ΤΩΡΑ αυτό το Δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο

και βελτιώστε τα αποτελέσματά σας στις προσλήψεις!





Comments


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page