top of page

Τι να κάνεις όταν νιώθεις άσχημα για τις πωλήσεις σου


Τι να κάνεις όταν νιώθεις άσχημα για τις πωλήσεις σου

Τι να κάνεις όταν νιώθεις άσχημα για τις πωλήσεις σου


Σήμερα θα σας μεταφέρω ένα κείμενο που έγραψε ένας διαδικτυακός φίλος μου, ο Benjamin Bloor, που κάνει διαδικτυακές πωλήσεις. Έχει να κάνει με το τι πρέπει να κάνεις όταν οι πωλήσεις σου δεν πήγαν καλά και νιώθεις άσχημα γι' αυτό. Επειδή το θέμα "Πωλήσεις" είναι καίριο για κάθε επιχειρηματία ή επαγγελματία, γι' αυτό ο φίλος μου έγραψε 12 συμβουλές που τις έχει εφαρμόσει ο ίδιος και είδε ότι έχουν αποτέλεσμα. Σας τις παραθέτω με την άδειά του, μεταφρασμένες από τα αγγλικά.


"Όταν νιώθω άσχημα για τις πωλήσεις, αυτό κάνω. Και να τι πρέπει να κάνετε κι εσείς!


1. Πιστέψτε στο Προϊόν σας.

Γιατί αν ΕΣΕΙΣ δεν το πιστεύετε, κανείς άλλος δεν θα το κάνει. Η εμπιστοσύνη σε αυτό που πουλάτε μεταφράζεται σε πειστικές πωλήσεις.


2. ΠΡΕΠΕΙ να Κατανοήσουμε τους Υποψήφιους Πελάτες Μας!

Αυτό ξεκινά με το να γνωρίζουμε τις ανάγκες και τα σημεία που πονάνε και να επικεντρωνόμαστε στο να τους δώσουμε αποδεδειγμένες λύσεις.


3. Ρωτήστε τον Εαυτό Σας: "Εκτιμώ περισσότερο τις σχέσεις ή τις συναλλαγές;"

Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες ενθαρρύνει την επανάληψη των εργασιών.


4. Πρέπει να Ακούμε Περισσότερο απ' Όσο Μιλάμε.

Μην είστε ο τύπος/η κοπέλα που γοητεύεται από τον ήχο της φωνής σας. Η κατανόηση των αναγκών των πελατών οδηγεί σε πιο αποτελεσματικές πωλήσεις.


5. Παραμείνετε Θετικοί.

Και ναι. Ξέρω ότι είναι μερικές φορές μια άβολη, δύσκολη μάχη. Αλλά κάντε το ούτως ή άλλως. Επειδή η θετική μας στάση είναι μεταδοτική και μπορεί να επηρεάσει τους πελάτες να μας επιλέξουν σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό.


6. Να Είστε Επίμονοι, Όχι Ενοχλητικά Πιεστικοί!

Παρακολουθήστε τους πελάτες, αλλά σεβαστείτε τις αποφάσεις και τον χώρο τους. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ δεν βλέπω μεγάλη διαφορά μεταξύ του μέσου γκουρού του e-mail μάρκετινγκ και ενός απίστευτα ενοχλητικού, πιεστικού τύπου (stalker)!


7. Πρέπει να Μαθαίνουμε Από τις Απορρίψεις Μας.

Να χρησιμοποιούμε τις απορρίψεις ως πληροφόρηση για να βελτιώσουμε τις τεχνικές μας στις πωλήσεις.


8. Πρέπει να Θέτουμε Ρεαλιστικούς Στόχους.

Το να έχετε εφικτούς στόχους σας κρατάει παρακινημένους και συγκεντρωμένους.


9. Θα Πρέπει να Προσαρμοζόμαστε Γρήγορα στα Σχόλια των Πελατών.

Μην φοβάστε, μην απειλείστε ή μην ενοχλείστε από αυτά! Να είστε ανοιχτοί στο να αλλάξετε την προσέγγισή σας με βάση αυτά που λένε οι πελάτες.


10. Παραμείνετε Ενημερωμένοι.

Επειδή αυτό που λειτούργησε πέρυσι, μπορεί να είναι εντελώς ξεπερασμένο σήμερα.Παρακολουθήστε τις τάσεις του κλάδου για να προσφέρετε τις καλύτερες λύσεις στους πελάτες.


11. Πρέπει να Αφιερώνουμε Ποιοτικό Χρόνο Κάθε Μέρα Οραματιζόμενοι την Επιτυχία.

Το να φανταζόμαστε επιτυχημένες πωλήσεις συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της ενέργειας, της ανθεκτικότητας και, τελικά, των αποτελεσμάτων μας.


12. Εξασκείτε την Ευγνωμοσύνη.

Θα πρέπει να εκτιμούμε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Πολύ συχνά, ξεχνάμε τη σημασία της ευγνωμοσύνης και εστιάζουμε στο πρόβλημα και όχι στη λύση. Αυτό καταπνίγει τη δημιουργικότητα και οδηγεί μόνο σε αυτοαμφισβήτηση και απογοήτευση.


Ειλικρινά, αυτά τα 12 σημεία πραγματικά λειτουργούν. Το ξέρω γιατί τα έχω αποδείξει ξανά και ξανά.

Θα δουλέψουν και για εσάς!"


Προσωπικά, πιστεύω ότι αυτές οι συμβουλές θα βοηθήσουν πολύ και λέω να τις εφαρμόσω.

Εφαρμόστε τις κι εσείς και θα χαρώ να μου πείτε τα αποτελέσματα!


Πηγή κειμένου και εικόνας: Benjamin Bloor

 

Χρειάζεσαι υποστήριξη για την υλοποίηση των στόχων σου,

την καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης

ή τη βελτίωση της απόδοσής της;


Χρειάζεσαι υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου όπως άρθρα, ebooks κ.λπ. ;


Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

ή στείλε μας email στο info@powerfulsolutions.gr

αναφέροντας τα στοιχεία σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να σε καλέσουμε

 

ΠΑΡΕ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ E-BOOK ΜΑΣ!



Αξιολόγηση Επιχείρησης και Πρόσληψη Προσωπικού
Αξιολόγηση Επιχείρησης


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page