top of page

6 λόγοι για τους οποίους οι εργαζόμενοι φεύγουν



6 λόγοι για τους οποίους οι εργαζόμενοι φεύγουν


Λίγα πράγματα είναι τόσο απογοητευτικά για έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης όσο η απώλεια βασικών υπαλλήλων. Δεν είναι μόνο η πιθανή απώλεια σε παραγωγικότητα, αλλά και σε εργασιακή γνώση και ηθικό. Ενώ πολλοί παράγοντες μπορούν να οδηγήσουν στην αποχώρηση ενός εργαζομένου, υπάρχουν ορισμένοι που είναι πιο συνηθισμένοι από άλλους.


Ακολουθούν έξι από τους πιο συνηθισμένους λόγους που οι εργαζόμενοι φεύγουν και τι μπορείτε να κάνετε για να το αποτρέψετε.


1. Οι εργαζόμενοι μερικές φορές φεύγουν επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι από την τωρινή θέση τους.

2. Μπορεί να αισθάνονται ότι δεν πληρώνονται αρκετά.

3. Μπορεί να μην τους αρέσουν οι συνάδελφοί τους.

4. Μπορεί να αισθάνονται ότι δεν τους προκαλούν αρκετά.

5. Μπορεί να αναζητούν μια νέα ευκαιρία.

6. Μπορεί να έχουν κάνει κάτι που αντιβαίνει στην ηθική της εταιρείας.


1. Οι εργαζόμενοι μερικές φορές φεύγουν επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι από την τωρινή θέση τους.


Υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι για αυτή τη δυσαρέσκεια, όπως: να αισθάνονται ότι υποτιμώνται ή δεν εκτιμώνται, να έχουν κακή σχέση με τον προϊστάμενό τους, να αισθάνονται ότι δεν τους προκαλούν σωστά ή να αισθάνονται ότι δεν πληρώνονται όσο αξίζουν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εργαζόμενοι μπορεί επίσης να φύγουν επειδή απλώς δεν τους αρέσει η εταιρεία στην οποία εργάζονται ή επειδή μετακομίζουν σε νέα περιοχή. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να αντιμετωπίσετε την όποια δυσαρέσκεια μπορεί να αισθάνεται ένας εργαζόμενος πριν αποφασίσει να φύγει.


Φυσικά, υπάρχουν και φορές που οι εργαζόμενοι φεύγουν παρά το γεγονός ότι είναι ικανοποιημένοι με την τωρινή θέση τους. Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους, όπως: να λάβουν καλύτερη προσφορά από άλλη εταιρεία, να μην είναι ικανοποιημένοι με την κατεύθυνση της εταιρείας ή να θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι συχνά δύσκολο να πείσετε τον εργαζόμενο να παραμείνει, αλλά αξίζει να προσπαθήσετε να το κάνετε, αν πιστεύετε ότι είναι προς το συμφέρον της εταιρείας.


2. Μπορεί να αισθάνονται ότι δεν πληρώνονται αρκετά.


Στη σημερινή αγορά εργασίας, οι εργαζόμενοι συχνά αναζητούν τρόπους να αυξήσουν το εισόδημά τους. Ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι εργαζόμενοι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους είναι επειδή αισθάνονται ότι δεν πληρώνονται αρκετά.


Ένας τρόπος για να το καταπολεμήσετε αυτό είναι να βεβαιωθείτε ότι πληρώνετε στους υπαλλήλους σας έναν δίκαιο μισθό. Μπορείτε να ερευνήσετε τι πληρώνουν οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου σας στους υπαλλήλους τους και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με αυτό. Ένας άλλος τρόπος για να κρατήσετε τους υπαλλήλους σας από το να φύγουν για άλλες επιχειρήσεις με καλύτερους μισθούς είναι να τους προσφέρετε ευκαιρίες για αυξήσεις και προαγωγές. Δείχνοντας στους υπαλλήλους σας ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης μέσα στην εταιρεία σας, μπορείτε να τους δώσετε το κίνητρο να παραμείνουν στην επιχείρησή σας.


Ωστόσο, ακόμη και αν πληρώνετε δίκαια τους υπαλλήλους σας και τους προσφέρετε ευκαιρίες για προαγωγή, μπορεί να φύγουν αν νιώθουν ότι υποτιμώνται. Για να το καταπολεμήσετε αυτό, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου οι υπάλληλοί σας θα αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Φροντίστε να τους κάνετε θετικά σχόλια όταν κάνουν καλή δουλειά. Μπορείτε επίσης να δείξετε την εκτίμησή σας προσφέροντας στους υπαλλήλους σας παροχές όπως πληρωμένο ρεπό, ασφάλιση υγείας και προγράμματα συνταξιοδοτικών αποταμιεύσεων.


3. Μπορεί να μην τους αρέσουν οι συνάδελφοί τους.


Σε κάθε χώρο εργασίας, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξουν συγκρούσεις προσωπικότητας και διαφωνίες μεταξύ των συναδέλφων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι διαφωνίες μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες διαφωνίες και συγκρούσεις. Εάν ένας εργαζόμενος αισθάνεται ότι βρίσκεται συνεχώς στη μέση διαφωνιών ή ότι δεν τα πηγαίνει καλά με τους ανθρώπους με τους οποίους πρέπει να συνεργάζεται καθημερινά, αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για τον οποίο να θέλει να φύγει.


Αν ένας εργαζόμενος αισθάνεται ότι δεν μπορεί να τα πάει καλά με τους συναδέλφους του, αυτό θα κάνει την προσέλευση στη δουλειά κάθε μέρα πολύ πιο δύσκολη. Μπορεί να αρχίσουν να τρέμουν να έρχονται και τελικά να αρχίσουν να αναζητούν άλλες ευκαιρίες απασχόλησης.


Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι διευθυντές για να προσπαθήσουν να διορθώσουν αυτό το ζήτημα.


  • Πρώτον, θα πρέπει να προσπαθήσουν να ενθαρρύνουν την ανοιχτή επικοινωνία και την κατανόηση μεταξύ των εργαζομένων. Εάν υπάρχει διαφωνία, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με επαγγελματικό τρόπο.

  • Δεύτερον, οι διευθυντές θα πρέπει να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν ένα πιο θετικό εργασιακό περιβάλλον. Αυτό μπορεί να γίνει με την προώθηση της ομαδικής εργασίας και την ενθάρρυνση των εργαζομένων να συναναστρέφονται μεταξύ τους εκτός εργασίας.

  • Τρίτο, θα πρέπει να γίνει κάποια έρευνα για να εντοπιστεί αν υπάρχει κάποιο άτομο που λειτουργεί με "τοξικό" τρόπο, υποτιμώντας ή μειώνοντας τους συναδέλφους του ή "βάζοντας λόγια" για άλλους συναδέλφους ή τη διοίκηση. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ο διευθυντής θα πρέπει να λάβει αντίστοιχα μέτρα για να χειριστεί τη συγκεκριμένη κατάσταση, ώστε στο εργασιακό περιβάλλον να επανέλθει μια ήρεμη κατάσταση.

  • Αν όλα τα άλλα αποτύχουν, οι διευθυντές μπορεί να χρειαστεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο διαχωρισμού των εργαζομένων που απλώς δεν μπορούν να τα πάνε καλά.

Εάν ένας εργαζόμενος αισθάνεται ότι δεν έχει καλή σχέση με τους συναδέλφους του, αυτό μπορεί να είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για τον οποίο μπορεί να θέλει να φύγει. Οι διευθυντές θα πρέπει να προσπαθήσουν να ενθαρρύνουν την ανοιχτή επικοινωνία και την κατανόηση μεταξύ των εργαζομένων και να δημιουργήσουν ένα πιο θετικό εργασιακό περιβάλλον.


Τέλος, οι εργαζόμενοι μπορεί να φύγουν αν δεν είναι ευχαριστημένοι με την εταιρική κουλτούρα. Εάν η εταιρεία σας έχει αρνητική ή τοξική κουλτούρα, θα είναι δύσκολο να κρατήσετε τους υπαλλήλους σας ευχαριστημένους. Για να δημιουργήσετε μια θετική κουλτούρα, βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος μιας ομάδας και ότι τους εκτιμούν. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον διοργανώνοντας τακτικές κοινωνικές εκδηλώσεις και προσφέροντας στους υπαλλήλους προνόμια, όπως ευέλικτο ωράριο εργασίας.


4. Μπορεί να αισθάνονται ότι δεν τους προκαλούν αρκετά.


Πολλοί εργαζόμενοι φεύγουν επειδή αισθάνονται ότι δεν τους προκαλούν αρκετά στη δουλειά τους. Μπορεί να αισθάνονται ότι έχουν κολλήσει σε ένα τέλμα και ότι δεν προοδεύουν στην καριέρα τους. Αυτό μπορεί να είναι απογοητευτικό και να τους οδηγήσει να αναζητήσουν νέες ευκαιρίες αλλού.


Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούν να συμβάλουν σε αυτό το αίσθημα:


  • Πρώτον, αν ένας εργαζόμενος αισθάνεται ότι δεν μαθαίνει τίποτα καινούργιο, μπορεί να βαρεθεί και να αποστασιοποιηθεί.

  • Δεύτερον, αν η δουλειά τους είναι πολύ εύκολη, μπορεί να νιώθουν ότι δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους.

  • Τρίτον, αν δεν τους ανατίθεται αρκετή ευθύνη, μπορεί να αισθάνονται ότι δεν τους εμπιστεύονται ή δεν τους εκτιμούν.

Αυτό είναι ένα κοινό ζήτημα σε πολλούς χώρους εργασίας και μπορεί να είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Αν είστε διευθυντής, ίσως χρειαστεί να κάνετε μια συζήτηση με τους υπαλλήλους σας για να δείτε πώς μπορείτε να υποστηρίξετε καλύτερα την ανάπτυξή τους. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον πρόκλησης και υποστήριξης, όπου οι εργαζόμενοι να αισθάνονται ότι αναπτύσσονται και σημειώνουν πρόοδο.


5. Μπορεί να αναζητούν μια νέα ευκαιρία.


Ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους είναι επειδή αναζητούν μια νέα ευκαιρία.


Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι μπορεί να αναζητούν μια νέα ευκαιρία, όπως το να θέλουν να μάθουν νέες δεξιότητες, να επιδιώκουν προαγωγή ή αύξηση μισθού ή να αναζητούν μια νέα πρόκληση.


Όποιος κι αν είναι ο λόγος, αν οι υπάλληλοί σας αναζητούν μια νέα ευκαιρία, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να τους κρατήσετε απασχολημένους και ικανοποιημένους στον τρέχοντα ρόλο τους.


Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να κρατήσετε τους υπαλλήλους σας και να τους αποτρέψετε από το να αναζητήσουν μια νέα ευκαιρία:


1. Αποδείξτε ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης εντός της εταιρείας.

2. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους να μοιράζονται τις ιδέες και τις προτάσεις τους.

3. Παρέχετε ευκαιρίες στους εργαζόμενους να μάθουν νέες δεξιότητες.

4. Αναγνωρίστε και επιβραβεύστε τους εργαζόμενους για τη σκληρή δουλειά τους.

5. Διατηρήστε ανοιχτή επικοινωνία με τους εργαζόμενους για να αντιμετωπίζετε τυχόν ανησυχίες τους.


Εάν οι υπάλληλοί σας βαριούνται ή δεν έχουν προκλήσεις, είναι πιθανό να αρχίσουν να αναζητούν νέες ευκαιρίες. Για να κρατήσετε τους υπαλλήλους σας αφοσιωμένους, προσπαθήστε να τους αναθέτετε καθήκοντα που είναι προκλητικά αλλά όχι υπερβολικά. Μπορείτε επίσης να τους δώσετε ευκαιρίες να μάθουν νέες δεξιότητες και γνώσεις, ώστε να συνεχίσουν να εξελίσσονται στην καριέρα τους.


Αν καταφέρετε να διατηρήσετε τους υπαλλήλους σας αφοσιωμένους και ικανοποιημένους στον τρέχοντα ρόλο τους, θα είναι λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν μια νέα ευκαιρία. Παρέχοντας ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης, μπορείτε να διατηρήσετε τους καλύτερους υπαλλήλους σας και να τους αποτρέψετε από την αναζήτηση μιας άλλης ευκαιρίας.


6. Μπορεί να έχουν κάνει κάτι που αντιβαίνει στην ηθική της εταιρείας.


Μερικές φορές η αποχώρηση ενός εργαζομένου έχει να κάνει λιγότερο με την εταιρεία από την οποία φεύγει και περισσότερο με κάτι που μπορεί να έχει κάνει ο ίδιος ο εργαζόμενος και το οποίο αντιβαίνει στην ηθική της εταιρείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν είναι ότι η εταιρεία κάνει κάτι κακό, αλλά μάλλον ότι ο εν λόγω υπάλληλος μπορεί να έχει κλέψει από την εταιρεία, να έχει πουλήσει εταιρικά μυστικά ή ίσως να έχει εμπλακεί σε κάποιο άλλο είδος ανήθικης συμπεριφοράς ή ακόμα και απλώς να μην έχει κάνει καλά τη δουλειά του και η εταιρία να ζημιωθεί από αυτό.


Όταν ένας υπάλληλος επιδεικνύει τέτοια συμπεριφορά, συνήθως είναι αρκετά ξεκάθαρη η υπόθεση για την οποία απολύεται (αν είναι κάτι πολύ σημαντικό) ή απλώς παραιτείται. Δεν είναι ότι η εταιρεία δεν μπορεί να τους συγχωρήσει ή ότι δεν αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία, αλλά μάλλον ότι η παρουσία τους στην εταιρεία δεν είναι πλέον βιώσιμη. Εξάλλου, αν κανείς δεν μπορεί να εμπιστευθεί έναν εργαζόμενο ότι θα ακολουθήσει τον βασικό ηθικό κώδικα της εταιρείας, τότε είναι πιθανό να συνεχίσει να επιδεικνύει τέτοια συμπεριφορά, ανεξάρτητα από τυχόν προειδοποιήσεις ή επιπλήξεις.


Δεν είναι πάντα εύκολο να αποχωρεί ένας υπάλληλος, ειδικά αν ήταν κάποιος που εμπιστευόσασταν και συμπαθούσατε, αλλά στο τέλος, συνήθως είναι το καλύτερο τόσο για την εταιρεία όσο και για τον υπάλληλο. Ο εργαζόμενος έχει την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή κάπου αλλού, ενώ η εταιρεία μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με τη γνώση ότι όλοι οι εργαζόμενοι τηρούν τα ίδια βασικά πρότυπα και αξίες.


Κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις χάνουν πολλά χρήματα λόγω της εναλλαγής των εργαζομένων. Επιπλέον, το κόστος της απώλειας ενός βασικού υπαλλήλου μπορεί να φτάσει έως και το 150% του ετήσιου μισθού του ατόμου αυτού. Με τόσο υψηλό κόστος, είναι σημαντικό για τους εργοδότες να κατανοήσουν τους λόγους για τους οποίους οι εργαζόμενοι φεύγουν.


Αν και κάθε περίπτωση είναι μοναδική, αυτοί είναι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους λόγους που οι εργαζόμενοι φεύγουν. Με την κατανόηση των λόγων πίσω από τους οποίους οι εργαζόμενοι φεύγουν, οι εργοδότες μπορούν να λάβουν μέτρα για τη μείωση της απώλειας προσωπικού και τη δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος.



Για συμβούλευση σε θέματα προσωπικού ή άλλα θέματα για την επιχείρησή σας, είμαστε εδώ για σας!

Για να σας βοηθήσουμε στην επίτευξη των στόχων σας, επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

 

ΔΩΡΕΑΝ E-BOOK

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ


ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ!



Πάρτε ΤΩΡΑ αυτό το Δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο

και βελτιώστε τα αποτελέσματά σας στις προσλήψεις!





Yorumlar


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page